[zamknij]

Logowanie

e-mail:

hasło:

zapomniałem hasła

Jeżeli nie posiadzasz jeszcze konta w naszym sklepie -
zarejestruj się
.

Rabaty

Rabat przyznawany jest zależnie
od kwoty zamówienia:

od 300 zł - 1%
od 350 zł - 2%
od 400 zł - 3%
od 450 zł - 4%
od 500 zł - 5%
od 1000 zł - 7%
od 1200 zł - 10%
od 1500 zł - 15%

Rabaty i promocje nie sumują się

Przez PayU zapłacisz Blikiem


Przez PayU zapłacisz kartą VISA lub MasterCard


Logo Tpay

Jak wykorzystać kartki świąteczne w biznesie?


Jak wykorzystać kartki świąteczne w biznesie?

Tradycyjne kartki świąteczne z życzeniami są cały czas odbierane jako wyraz pewnej klasy, elegancji i okazania szacunku drugiej osobie. Teraz jest tak może nawet bardziej niż kiedyś, ponieważ w dobie Internetu otrzymanie papierowej karty staje się znacznie bardziej doceniane. Warto wykorzystać to w swojej firmie - rozsyłając je do swoich klientów, współpracowników czy kontrahentów.


Kartki świąteczne dla firm

Grudzień i okolice Świąt Bożego Narodzenia, które kojarzą się z okazywaniem sobie większej życzliwości, stać się mogą doskonałym czasem na podziękowanie klientom albo kontrahentom za cały rok współpracy. Można to zrobić dzięki wysłaniu kartki świątecznej, która stanie się jednocześnie sposobem na podtrzymanie kontaktu, a niekiedy nawet formą doskonałej promocji. Warto o tym pomyśleć jednak już na kilka tygodni przed Świętami - by kartka na pewno dotarła na czas. Oczywiście trzeba pamiętać o tym, by firmowe karty świąteczne nie zawierały infantylnych, kolorowych obrazków z Mikołajem: o wiele lepiej gdy znajdzie się na nich np. choinka. Życzenia powinny być bowiem wysłane w wydaniu jak najbardziej estetycznym. Są one nie tylko wyrazem pamięci o partnerach biznesowych partnerach, ale także ważnym elementem całej "biznesowej etykiety" zachowań. Trzeba jednak zwrócić uwagę na to, że takie firmowe karty - kiedy chce się je wysyłać za granicę - powinny być adresowane jedynie do tych krajów (partnerów biznesowych), które znają i kultywują Boże Narodzenie. Nie ma np. sensu wysłanie ich do Chin. W każdym innym przypadku kartki świąteczne dla firm mogą stać się jednak świetną (oraz stosunkowo niedrogą) metodą utrzymywania pozytywnych relacji biznesowych. Szczególnie dlatego, że nawiązują one do znanej wszystkim i lubianej tradycji, co oznacza, że jest to bezpieczna forma komunikacji.


Eleganckie życzenia na drukowanych kartach

Wysyłając kartki świąteczne dla firm, każde przedsiębiorstwo powinno postarać się o to, by wyglądały one jak najlepiej. Obecnie jest to ułatwione, ponieważ drukarnie proponują do ich wykonania różne papiery, na przykład: barwione w masie, fakturowane, perłowe czy też metalizowane. Równie bogata jest oferta jest ich uszlachetniania, bez problemu może pojawić się na nich także wytłaczane firmowe logo. Dobrze więc kiedy przygotowywane kartki będą oryginalne - to znaczy drukowane wyłącznie dla konkretnej firmy (staną się wtedy jeszcze lepszym narzędziem promocji). Tego rodzaju życzenia, które nadal kojarzą się z najwyższą klasą, mogą być wydrukowane - jednak powinny być przynajmniej ręcznie podpisane. Wykorzystywanie kart świątecznych dla firm, które przez odbiorców często wykorzystywane są jako ozdoba biura, staje się nieustannym przypomnieniem o nadawcach. Takie karty, które są obecnie mniej powszechne niż kiedyś, pozwalają też na zostanie zauważonym (i docenionym za pamięć). Wywołają one na pewno pozytywne odczucia i miłe skojarzenia z wysyłającą je marką. Dzięki temu w oczach klientów/kontrahentów umocni się dobry wizerunek firmy i wywołać mogą one chęć dalszej, owocnej współpracy (czy korzystania z usług danego przedsiębiorstwa).


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie.
Więcej szczegółów w naszej Polityce cookies.

[ zamknij ]